crescatorul de iepuri
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

crescatorul de iepuri

forum este destinat crescatorilor de iepuri de rasa din romania
 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

cumparam iepuri CASTOR REX , REX TRICOLOR, REX DALMATIAN
telefon 0732/049761

 

 Salutare...la toti Crescatorii:)

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
tibisorul
nou pe site
nou pe site



Numarul mesajelor : 1
Varsta : 38
Localizare : Lupeni
Data de inscriere : 30/07/2009

Salutare...la toti Crescatorii:) Empty
MesajSubiect: Salutare...la toti Crescatorii:)   Salutare...la toti Crescatorii:) EmptyJoi Iul 30, 2009 5:29 am

In primul rand tin sa va salut cu respect atat pe Admini cat si pe voi.."crescatorii"sau"iubitorii"de iepuri...Sunt un biet incepator intr-ale iepurilor :)si as vrea sa aflu cat mai multe despre cum sa intemeiez o mica ferma..pt inceput...
Sus In jos
myshu80
nou pe site
nou pe site



Numarul mesajelor : 3
Varsta : 44
Localizare : suceava
Data de inscriere : 07/09/2009

Salutare...la toti Crescatorii:) Empty
MesajSubiect: Re: Salutare...la toti Crescatorii:)   Salutare...la toti Crescatorii:) EmptyMar Sept 08, 2009 11:07 am

salut si eu pe toti membrii acestui site si multumiri admin. sunt incepator in a creste iepuri si am nevoie de multe sfaturi
Sus In jos
pokemon76
membru fidel
membru fidel



Numarul mesajelor : 8
Varsta : 48
Localizare : botosani
Data de inscriere : 08/02/2010

Salutare...la toti Crescatorii:) Empty
MesajSubiect: Re: Salutare...la toti Crescatorii:)   Salutare...la toti Crescatorii:) EmptyLun Feb 08, 2010 11:52 am

va salut pe toti, atat adm cat si ceilalti iubitori de urecheati. nu pot sa spun ca sunt incepator in ale iepuritului, dar nici "profesor".
cea mai mare nemultumire e ca in zona mea (botosani) nu sunt crescatori (sau nu cunosc eu) de iepuri rase pure.